close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חדשני- ללמוד לבר מצווה ברשת

מערכת שורשכד אייר, תשעו01/06/2016

רעיון חדשני ומקורי- ללמוד לבר מצווה מכל מקום ובכל זמן על ידי אתר בר מצווה

תגיות:

בשנים האחרונים עם התפשטות עולם המדיה והאינטרנט גם עולם המסורת היהודית לא נשאר מאחור. אחד מהמיזמים הראשונים שפרצו דרך בתחום הלמידה האינטראקטיבית לבר המצווה היה האתר הפופולרי "המדריך הכולל לבר המצווה."

קרוב ל 15 שנים מאז הושק האתר כבר מאות אלפי גולשים שלמדו ולומדים, בניהם בני מצווה, בעלי קורא וחזנים מכל העולם. באתר נוסחים שונים, תכנים מגוונים והכל חינם! לאור ההתפתחות הטכנולוגית ומספר השנים הרב מאז הוקם האתר יש צורך בהקמה מחודשת והתאמת האתר לעידן החדש. בימים אלו מנצל ליברמן, יזם ומקים האתר את הקידמה בתחום הגיוס החברתי.

בפלטפורמה ייחודית שהקים הוא מגייס מימון להקמה של "אתר בר מצווה מחדש" הוא מציע לרכוש מוצרים ייחודיים במחירים אטרקטיביים בכדי לגייס את הסכום הנדרש. בין הסרטונים המוצגים באתר הגיוס ניתן לשמוע את סיפורו של ליאל ששון, כיום בן 27, הוא לא פנה לרב במועד כדי ללמוד את קריאת הפרשה לבר-המצווה שלו. שבועיים לפני החגיגה הגדולה, כשהוא אובד עצות ומבין שנותר לו זמן קצר מאוד להתכונן לקריאת התורה, הוא שמע על אתר "המדריך הכולל לבר המצווה" www.bar-mitzva.com, והחליט לנסות וללמוד אמצעותו. זה עבד. "נתקלתי באתר בערך שבועיים לפני הבר מצווה ולא להאמין, למדתי והייתי מוכן לקריאה שעברה חלק", הוא מספר היום.

עשרות סיפורים נוספים על ילדי שליחים הפזורים בעולם, על קשישים שלמדו את הפרשה בזכות האתר ועל קהילות יהודיות במקומות נידחים שאילולי האתר היו נאלצות לוותר על קריאת התורה. ערב חג מתן תורה שניתנה לפני אלפי שנים מתמזגים הפסוקים המתנגנים "וַיְכַס הֶעָנָן אֶת הָהָר" לדור הענן המתהווה במהפכה העולמית של הענן ברשת.

אתם מוזמנים לנצל את ההזדמנות הכפולה לרכישה מוזלת של מוצרים ותמיכה באתר כתובת אתר הגיוס: http://www.bar-mitzva.org

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה